dimarts, 31 de desembre del 2013

L'hora dels adéus!

Doncs aquí finalitza la meva trajectòria per aquest bloc, abans realitzaré una petita avaluació sobre les dues matèries les quals anava dirigida aquest bloc.

De GITIC puc dir que he après moltes eines noves que, estic segura que utilitzaré des d'avui en endavant, ja que com a futur mestre que aspiro a ser, hauré de posar en pràctica tots els coneixements que vaig adquirint al llarg de la carrera. El fet de deixar enrere el famós power point que m'acompanyava des de primària, i que encara seguia descobrint coses noves. A utilitzar el prezi, una eina per a realitzar presentacions d'una manera més formal i fins i tot més divertida, tot i que encara m'hi segueixo barallant cada cop que he de començar un nou treball!

De COED, realment no sé per on començar, ja que al principi de curs no m'imaginava l'assignatura d'aquesta manera. Jo crec que mai oblidaré la recitació davant de tota la classe, recordo que quan la vaig finalitzar no sabia com l'havia fet, ja que el meu objectiu era acabar-la contra abans millor.

El fet d'haver de plasmar tots el coneixements que he anat adquirint al llarg del semestre, al principi hem resultava una mica complicat, però després ha estat del tot enriquidor.
D'aquesta manera m'acomiado de tots vosaltres lectors i lectores i us animo a crear un bloc!

Us deixo amb una cançó de Nadal interpretada per cantants catalans, espero que sigui del vostre gust...

Bon Nadal i Bones Festes!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada