dimarts, 24 de desembre del 2013

Benvinguts al meu blog!

Hola companys i companyes!

Sóc la Georgina Carpi, una estudiant de 21 anys d'Educació Primària de la Universitat de Blanquerna.

Començo un nou camí, una nova etapa i m'agradaria compartir-la amb tots vosaltres. Tots aquells aprenentatges que aniré realitzant al llarg del curs acadèmic us els aniré explicant per aquí, d'aquesta manera espero que us serveix per a millorar i conèixer noves eines i metodologies de treball amb els infants.
 Com ja he dit anteriorment és un bloc on hi plasmaré els meus aprenentatges, però sobretot m’hi centraré en dues matèries GITIC (Gestió de la Informació i les TIC) i COED (Comunicació oral, escrita i digital) que les trobem al mòdul Processos i contextos educatius II.


Les classes ja han començat i tinc moltes coses per explicar-vos i presentar-vos, així que espero que us sigui d’utilitzat aquest blog on hi trobareu entrades sobre la blogosfera o les aplicacions que conté google drive, entre d'altres que aniré aprenent al llarg del curs.




Aquesta imatge simbolitza l'inici del meu camí de nous aprenentatges, el qual no té final...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada